שְׁטֶיינְווֹרְצֶל משרד עורכי דין ונוטריון - צלצלו 050-5955599

ייפוי כוח מתמשך - צלצלו לקביעת פגישה 050-5955599

ישנם מצבים בחיים בהם כל אחד מאיתנו עלול לאבד את עצמאותו ואת היכולת לקבל החלטות על חייו ולהפוך לתלוי ב100% בבן משפחה או אדם קרוב - בדיוק בשל כך חייבים לערוך ייפוי כוח מתמשך

אל תגידו לי זה לא יקרה

לו יכולתם לחזור אחורה בזמן, מה הייתם משנים?

שאלת מיליון הדולר. החיים כל כך לא צפויים. ברגע אחד הכל יכול להשתנות. אירוע מוחי, דמנצייה, תאונת דרכים, אלצהיימר, התפרצות ו/או החמרה של מחלת נפש או כל מחלה מנטאלית אחרת שיכולה לפגום בכשרות שלנו לקבל החלטות, הם חלק ממה שאנחנו עלולים לפגוש בעתיד הבלתי צפוי.

היום תוכלו לקבוע את עתידכם, לטובתכם ולטובת קרוביכם.

באמצעות עריכת ייפוי כח מתמשך משרדנו יאפשר לכם להיערך למצב שבו לא תהיו כשירים לקחת החלטות, ולקבוע הוראות כיצד יתנהלו כל המישורים בחייכם הרפואיים, האישיים והרכושיים.

מהו ייפוי כח מתמשך?

יפוי כח מתמשך הינו מסמך משפטי שיאפשר לכם ולקרוביכם לקבוע מי יטפל בענייניכם אם חלילה תאבדו את צלילות הדעת ואיך הטיפול הזה אמור להיראות. גם אם אתם צעירים וזה נראה לכם רחוק ו/או לא רלוונטי, כדאי לכם השקיע מחשבה תחילה. אובדן של היכולת לקבל החלטות עלול להיות קרוב לכל אחד מאיתנו יותר משזה נדמה: תאונה, מחלה, רשלנות רפואית וכדומה.

אל תשאירו ליקיריכם ובני משפחתכם את הצורך להתרוצץ בין משרדי הממשלה, עובדים סוציאליים ברשויות המקומיות ובתי המשפט על מנת לקבל אפוטרופסות עליכם בקרות אירוע מצער. אף אחד לא יכול לשלוט על מה שיקרה לו, אבל כל אחד מאיתנו יכול לקבוע איך ההתמודדות תיראה, ויפה שעה אחת קודם.

לתכנון העתיד הרכושי והרפואי

צלצלו עוד היום לקביעת פגישה או לחילופין כתבו את כתובת המייל שלכם על מנת שנוכל לחזור אליכם, אל תגידו לי זה לא יקרה, הקדימו רפואה למכה.

שדה זה הוא חובה.